Tuesday 10 November 2015

Bersushi ke kite uolls...

Assalammualaikum. Hai my pinky strawberry kewl soft ice cream with cherry on top ( •  ₃ •)♡


    Haritu aku dan kawan² pegi lepas gian kat sushi king macam biase. (๑>؂<๑) Masing² melantak light² je. Sopan dan tertib kawanku sekelian. Kitorang (aku,nisa,amir (pakwe nisa),pami,faizzan dgn pa'an) sampai la kat sushi king tu. Fuh! Penuh jugakla tempat tu tapi sabo je tunggu tempat kosong. Then bile masuk je ade sorang pekerje dia pekik kuat "#@+*&!?". (≧∇≦) Aku rase macam nak gelak je. Haha! Even aku biase pergi sini. Entala... Geli hati aku dengan care greeting deorang. Yang si pami, amir, dengan pa'an ni newbies la nak makan. Aku taktaula ape perasaan deorang sebab aku tak interview pon tapi.. Si pami jela aku sempat tanye. Dia cakap, "takdela sedap mane pon". Hok aloh ( ;`ิ∇;´ิ). *uih... Dala mahal pami oit. *hujan dalam hati. Thanks to faizzan yang banyak rekemen kat newbies kite ape yang harus ditelan dulu. (乃 ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)乃 Memang expertla mamat ni. Nasib baik peserte² tak muntah. Cian pa'an coke float tumpah atas seluo (   ˙ỏ˙  ). Hehehe! Aku rase meje kitorang yang paling memekak kat situ. Haha! Pedulik ape kan.. We enjoy our lepaking. Bill kitorang total RM 160+ la macam tu walaupun gune bonanza card, hargenye tetap mengalirkan airmate. (╥_╥) *eh ade orang potong bawang ke ni?* Sekali sekala kan. Payong sorang sikit. Tapi memang puas hatila.

Hahaha! Barisan² kaki melantak.

    Balik tu kitorang singgah tempat faizzan keje (cafe hotel classic). Agak spooky ԅ(¯﹃¯ԅ) la tempat dia. Krik krik krik. Wah keje lepak tp boring sikitla sebab kurang customer. Faizzan bole ek cite seram ape yang pernah terjadi kat situ. Peghh.... Aku kecut² asam kecut jela kat situ. Huhu! Kalau ternampak, jodoh la tu *nak lari 100km/j sebenonye* Apepon hati aku tetap gagah. -tamat-


No comments: